DANSKE HYPNOTERAPEUTER FORRETNINGSPLAN V.2024
Faktuelle oplysninger
Navn: Danske Hypnoterapeuter
Web: www.NGHdanmark.dk
HVAD
Danske Hypnoterapeuter administreres af et frivilligt sekretariat.
Sekretariatet varetager hjemmesiden, regnskabet og den årlige kongres, samt administrerer Facebook gruppen.
FORMÅL
At afholde en årlig kongres med henblik på at inspirere, netværke og få fagligt udbytte.
Foredragsholderne har mulighed for at ”reklamere” for deres kursusvirksomhed.
Der er mulighed for workshops.
Der er tid til kollegial sparring og brobygning.
At afholde inspirationsaftener online, med henblik på at inspirere, netværke og få fagligt udbytte.
Sidst men ikke mindst, at stå sammen internt som eksternt, for at højne niveauet og blive betragtet som en seriøs sammenslutning med professionelle medlemmer. At lære den brede befolkning hvem vi er og hvad vi kan. At skille os ud fra det grå marked.
Dvs. Synlighed – Anerkendelse – Kvalitet – Faglig udvikling.
HVEM
Faglig sammenslutning for Danske Hypnoterapeuter.
KRAV TIL UDDANNELSESSTEDER/SKOLER
Skoler og uddannelsessteder, der ønsker at stå opført på Danske Hypnoterapeuter hjemmeside, forpligter sig til at udbyde en uddannelse på minimum 100 timer.
Indehaveren af skolen, skal selv være medlem af Danske Hypnoterapeuter.
Vi forventer at skolen opfordrer deres elever til at melde sig ind i vores faglige sammenslutning efter endt uddannelse.
MEDLEMSKAB
Alle danske hypnoterapeuter kan blive medlemmer af foreningen.
Et medlemskab af Danske Hypnoterapeuter koster pt. 500 kr. årligt.
MEDLEMSKRAV
Medlemmer af Danske Hypnoterapeuter skal dokumentere minimum 100 timers certificeret uddannelse.
Vi opfordrer til, at medlemmer vedligeholder deres færdigheder. For eksempel ved at deltage i den årlige kongres, videreuddanner sig eller får direkte supervision.
SEKRETARIATET
Sekretariatets medlemmer mødes efter behov.
Alle medlemmer kan til enhver tid rekvirere referater fra møderne.
KASSERER
Kassereren administrerer indtægter og udgifter.
Lægger budgetter i forbindelse med arrangementer.
Fremlægger sammenslutningens regnskab til det øvrige sekretariat ved årsafslutningen.
ØKONOMI
Indtægter fra medlemsbetalingen anvendes til drift (10%) samt til opnåelse af sammenslutningens mål (90%).
Til drift regnes hjemmesideudgifter, mødeafholdelse mv. Alle medlemmer kan til enhver tid udbede sig en kopi af regnskabet fra kasseren.
ÆNDRINGER
Alle betalende medlemmer af Danske Hypnoterapeuter kan til enhver tid komme med forslag til ændringer. Disse forslag lægges ud til afstemning blandt medlemmerne.
Denne gruppe er beregnet udelukkende til sparring og vidensdeling samt at skabe sammenhold. Alle kan stille spørgsmål for at højne vores profession og styrke vores sammenhold.
Det forventes, at ovenstående samt vores etiske regler bliver overholdt. – og hvis ikke, vil opslaget blive slettet. Henvendelser og forespørgsler til Sekretariatet bedes sendt på mail til danskehypnoterapeuter@gmail.com
ADMINISTRATION – FIND DEM HER
* Danske Hypnoterapeuter administreres af et frivilligt sekretariat, der tager sig af opdatering af hjemmesiden, svarer på mail henvendelse, herunder indkomne forslag til ændringer af forretningsbetingelser, holder styr på økonomien, arrangerer kongres. Alt sammen i henhold til de medlemsbestemte forretningsbetingelser.
HUSK at give sekretariatet besked hvis du skifter kontaktoplysninger.
Vi anbefaler at du opsætter din mail til altid at modtage mails fra Danske Hypnoterapeuter.